Transparència
L’Ajuntament de Pedreguer té la transparència com un dels principis rectors de la seua activitat, juntament amb la participació ciutadana. En aquest Portal de Transparència es publica tota aquella informació relacionada amb l’ús dels recursos públics i la planificació i gestió de l’activitat municipal.
La legislació vigent actualment en matèria de transparència és la següent:
- Llei 19/2013, de 9 de desembre, de Transparència, Accés a la Informació Pública i Bon Govern (BOE 295, de 10.12.2013).
- Llei 2/2015, de 2 d’abril, de la Generalitat, de Transparència, Bon Govern i Participació Ciutadana de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 7500, de 08.04.2015).
- Decret 105/2017, de 28 de juliol, del Consell, de desenvolupament de la Llei 2/2015, de 2 d’abril, de la Generalitat, en matèria de transparència i de regulació del Consell de Transparència, Accés a la Informació Pública i Bon Govern (DOGV núm. 8118, de 01.09.2017).
- Decret 56/2016, del Consell, de 6 de maig, pel qual s’aprova el Codi de Bon Govern de la Generalitat (DOGV núm. 7781, de 13.05.2016).
- Article 139 de la Llei 8/2010 de Règim local de la Comunitat Valenciana on es garanteix el dret a assistir i gravar els plens municipals.
D'acord amb l'esmentada normativa, la informació ací recollida s'estructura en els següents blocs:
- Informació institucional: organització, càrrecs, planificació i personal de l'Ajuntament.
- Informació de rellevància jurídica i patrimonial: normativa produïda per l'Ajuntament i béns immobles i altres recursos patrimonials de la institució.
- Informació econòmica: pressupostos municipals i dades financeres de l'Ajuntament.
- Informació sobre contractació, convenis i subvencions: contractes i convenis subscrits i subvencions concedides per l'Ajuntament.
- Informació urbanística: normativa produïda per l'Ajuntament en matèria d'urbanisme.
Protecció de dades: Reglament general de Protecció de dades (*RGPD)