Subvencions per a PIMES, micropimes, autònoms i professionals convocades per l'Ajuntament de Pedreguer i finançades per la Diputació d'Alacant

01/10/2021

58.333,87 euros d'ajudes pel municipi de Pedreguer.

AJUDES FINANÇADES PER LA DIPUTACIÓ D’ALACANT PER A MINIMITZAR L’IMPACTE ECONÒMIC PROVOCAT PER LA COVID-19 PER A PIMES, MICROPIMES, AUTÒNOMS I PROFESSIONALS DE PEDREGUER.

 

REQUISIT PRINCIPAL:
Haver reduït la mitjana mensual de facturació dels mesos compresos entre l'1 de juliol de 2020 i el 30 de juny de 2021, en almenys el 25% respecte de la mitjana mensual facturada en 2019.

DESPESES SUBVENCIONABLES:
Quota d'autònom, despeses lloguer, despeses de consultoria i assessoria, despeses de subministrament, telefonia i internet, seguretat del local, manteniment d'equips, interessos de préstecs d'adquisició del local, primes d'assegurances, lloguer de vehicles comercials i interessos de préstecs d'adquisició de vehicles comercials.
Aquestes despeses i la seua justificació no podran haver sigut presentats per a l'obtenció i justificació d'altres ajudes públiques i hauran de estar compreses entre l'1 de juliol de 2020 i el 30 de juny de 2021.

IMPORT DE LES AJUDES:
L'ajuda màxima a percebre serà de 2.000€ per entitat sol·licitant.

TERMINI PRESENTACIÓ SOL·LICITUD:
El termini de presentació de sol·licituds serà des de les 9.00h de l’1 d’octubre fins les 23.59h del 20 d’octubre de 2021.

ON PRESENTAR:

Les persones jurídiques i la resta de les enumerades en l'article 14.2 de la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, hauran de presentar-ho per Seu Electrònica municipal.

Les persones físiques podran realitzar la presentació de forma presencial a l’Ajuntament o telemàticament.

ENLLAÇOS:

Es poden trobar les bases de la convocatòria en l’enllaç següent:
Bases convocatòria Subvencions Diputació a Pimes Pedreguer


Per tramitar l’ajuda a través de la seu electrònica de l’ajuntament de Pedreguer seguir el següent enllaç:
Convocatòria Subvencions Diputació a Pimes Pedreguer – Seu electrònica

Per tramitar-la presencialment caldrà complimentar els documents següents abans d’acudir a l’Ajuntament:


A més caldrà aportar la documentació que s’especifica en la base 7ª d’aquesta convocatòria.

Registra't al nostre NEWSLETTER i rebràs les últimes notícies del municipi al teu correu electrònic.

Podràs donar-te de baixa en qualsevol moment.


3 + 5 =