Ordre del dia del ple (27 de febrer)
Este dijous, 27 de febrer, a les 20,00 hores, a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Pedreguer, tindrà lloc sessió ordinària de ple, amb el següent ordre del dia:
1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior (28-01-2025).
2. Dació de compte de les Resolucions d’Alcaldia i Regidories delegades.
3. Exp. 329/2025. Proposta de reconeixement extrajudicial de crèdits 1/2025 (gener).
4. Exp. 1116/2023. Proposta de modificació de dedicacions i retribucions de membres corporatius.
5. Exp. 1116/2023. Proposta de modificació de nomenament de representants en òrgans col·legiats.
6. Exp. 1116/2023. Dació de compte de Resolució d’Alcaldia núm. 2025-0110, d’11 de febrer, de modificació de nomenament de tinents d’alcalde.
7. Exp. 1116/2023. Dació de compte de Resolució d’Alcaldia núm. 2025-0115, de 13 de febrer, de modificació d’atorgament de delegacions a favor de les Regidories.
8. Exp. 1116/2023. Dació de compte de modificació de membres en comissions informatives.
9. Assumptes urgents.
10. Informes d’Alcaldia.
11. Precs i preguntes.
Podrà assistir públic fins a completar l'aforament, i la sessió, com és habitual, podrà seguir-se en directe a través del perfil municipal de Facebook.
A més, per a facilitar la participació ciutadana, tota persona que vulga fer una pregunta podrà fer-ho enviant un correu electrònic a alcaldia@pedreguer.es, amb els següents requisits:
- Identificació de la persona amb nom i cognoms i número de Dni/Nie.
- Exposició clara i concisa de la pregunta, que ha de ser sobre temes d'interés general i d'àmbit municipal.
- Han d'enviar-se abans de les 14 h del dia de la celebració del Ple ordinari.
- Les preguntes seran llegides i contestades una vegada finalitzada la sessió plenària.