Ordre del dia del ple (27 d'abril)

24/04/2023

L’Ajuntament de Pedreguer realitzarà sessió plenària ordinària el proper dijous 27 d'abril a les 20.00 hores, amb el següent ordre del dia:

1. Aprovació de l'acta de la sessió anterior (23-02-2023).
2. Dació de compte de les Resolucions d'Alcaldia i Regidories delegades.
3. Exp. 110/2023 Proposta de reconeixement extrajudicial de crèdits 2/2023 (gener) (factures de 2022).
4. Exp. 871/2023 Proposta de modificació de crèdits núm. 5/2023 en la modalitat de Crèdit Extraordinari i Suplement de Crèdit, finançat amb càrrec al romanent líquid de Tresoreria (factures pendents d’aplicar d’exercici 2022).
5. Exp. 865/2023 Proposta de reconeixement extrajudicial de crèdits 3/2023 (abril).
6. Exp. 894/2023 Proposta de modificació de crèdits núm. 6/2023 en la modalitat de Crèdit Extraordinari i Suplement de Crèdit, finançat amb càrrec al romanent líquid de Tresoreria.
7. Exp. 517/2023 Proposta de modificació de l’Ordenança fiscal reguladora de l’Impost sobre l’Increment de Valor dels Terrenys de Naturalesa Urbana (IIVTNU).
8. Exp. 939/2023 Proposta de delegació i encàrrec de gestió en la Diputació d'Alacant de determinades facultats en matèria de gestió i recaptació de la taxa per utilització privativa o l'aprofitament especial constituït en el sòl, subsol o vol de les vies públiques municipals en favor d'empreses explotadores de serveis de subministraments de Pedreguer.
9. Exp. 177/2023 Proposta d’aprovació del Pla d’Actuació Municipal front al risc d’inundacions i el Pla d’Actuació Municipal front al risc sísmic de Pedreguer.
10. Assumptes urgents.
11. Informes d'Alcaldia.
12. Precs i preguntes.

Podrà assistir públic fins a completar l'aforament, i la sessió, com és habitual, podrà seguir-se en directe a través del perfil municipal de Facebook.

A més, per a facilitar la participació ciutadana, tota persona que vulga fer una pregunta podrà fer-ho enviant un correu electrònic a alcaldia@pedreguer.es, amb els següents requisits:

  • Identificació de la persona amb nom i cognoms i número de Dni/Nie.
  • Exposició clara i concisa de la pregunta, que ha de ser sobre temes d'interés general i d'àmbit municipal.
  • Han d'enviar-se abans de les 14 h del dia de la celebració del Ple ordinari.
  • Les preguntes seran llegides i contestades una vegada finalitzada la sessió plenària.
Registra't al nostre NEWSLETTER i rebràs les últimes notícies del municipi al teu correu electrònic.

Podràs donar-te de baixa en qualsevol moment.


5 + 5 =