Obert el termini de selecció de participants per a la segona edició del Taller d’Ocupació “Verd i Pedra”

11/09/2015

L’Ajuntament de Pedreguer, en col·laboració amb el Servei Valencià d’Ocupació i Formació, el Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social, i el Fons Social Europeu, posa en marxa enguany la segona edició del Taller d’Ocupació “Verd i Pedra”. En aquesta ocasió, la subvenció concedida pel SERVEF ascendeix a 146.519’04 €.

Aquest Taller d’Ocupació constitueix un projecte en què l’aprenentatge i la qualificació s’alternen amb el treball productiu en activitats d’interès públic o social que permeten la inserció laboral a través de la professionalització i l’adquisició d’experiència de les persones participants.

En el Taller, que es desenvoluparà entre el mes de novembre del 2015 i maig del 2016, es realitzaran les especialitats de Treballs Forestals i Restauració de Patrimoni. En aquest sentit, entre les tasques a realitzar es comptarà enguany la rehabilitació dels Molinets i altres actuacions en el tossal d’aquests. A més, l’alumnat efectuarà treballs relacionats amb les especialitats indicades en els senders que discorren pel terme. Les pràctiques s’alternaran amb la formació teòrica.

Són destinatàries d’aquest programa les persones proposades pel SERVEF per ser demandants de treball no ocupades i amb 25 anys o més. El taller preveu la participació de 16 alumnes, 8 en cadascuna de les especialitats indicades.

A banda, per al desenvolupament del taller es realitzarà una selecció de personal directiu, docent i de suport, d’acord amb les bases aprovades per la Comissió Mixta de Selecció de Participants. Les persones interessades en alguna d’aquestes tasques de direcció, docència i suport, hauran d’adreçar la sol·licitud corresponent (Annex II de les bases) a la Comissió Mixta a través del registre d’entrada de l’Ajuntament, en el termini de 5 dies des de la publicació de les bases (és a dir, fins el 18 de setembre, inclòs) i en hores d’oficina. També podran ser presentades en qualsevol de les formes alternatives previstes en la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. En aquest cas, la persona interessada haurà de comunicar-ho a la Comissió Mixta, adjuntant còpia de tota la documentació presentada al fax indicat en l’Annex I. Si no es rep la dita comunicació en el termini de presentació de sol·licituds, no podrà ser admesa en el procés selectiu.

A continuació enllacem tota la documentació útil relacionada amb el Taller:

CALENDARI D'ACTUACIONS. BASES PER A LA SELECCIÓ DE L'ALUMNAT. BASES PER A LA SELECCIÓ DEL PERSONAL DOCENT. ANNEX II: SOL·LICITUD PER A PARTICIPAR EN EL PROCÉS DE SELECCIÓ DE PERSONAL DIRECTIU, DOCENT I DE SUPORT DE TALLERS D'OCUPACIÓ. ANNEX III: MODEL DE CURRÍCULUM PER AL PERSONAL DIRECTIU, DOCENT I DE SUPORT DE TALLERS D'OCUPACIÓ.

Registra't al nostre NEWSLETTER i rebràs les últimes notícies del municipi al teu correu electrònic.

Podràs donar-te de baixa en qualsevol moment.


3 + 5 =