PAGAMENT A PROVEÏDORS DE L'AJUNTAMENT DE PEDREGUER

22/03/2012
L’Ajuntament de Pedreguer, amb la finalitat d’acollir-se al procediment establert en el Reial Decret Llei 4/2012 pel pagament als proveïdors de les entitats locals, va presentar, el passat 15 de març, davant el Ministeri d’Hisenda i Administracions Locals, una relació d’empreses i professionals amb factures pendents en data de 31 de desembre de 2011. Amb el RDL 4/2012 es pretén establir un mecanisme que agilitze el pagament i cancel•lació de deutes de les entitats locals. Totes aquelles empreses o professionals, proveïdors de l’Ajuntament de Pedreguer, que desitgen informar-se sobre la seua inclusió en aquesta relació haurà d’adreçar-se al departament d’Intervenció de l’Ajuntament de Pedreguer (gesteconomica[arroba]pedreguer.es) En la relació, al contingut de la qual només poden accedir les persones que s’identifiquen com a representants dels contractistes, apareixen un total de 121 proveïdors amb 566 factures per un total de 1.339.682,52 €. En el document també es fa menció de la no existència de factures pendents de la Fundació de la Escola Infantil La Glorieta, es a dir es troba al corrent de pagament en data de 31 de desembre de 2011. En estos moments es troba pendent d’aprovar-se un pla d’ajust per part de l’Ajuntament de Pedreguer, segons estableix el RDL 4/2012, necessari per garantir la sostenibilitat financera de l’operació. Mes informació +
Registra't al nostre NEWSLETTER i rebràs les últimes notícies del municipi al teu correu electrònic.

Podràs donar-te de baixa en qualsevol moment.


4 + 1 =