Ordre del dia del ple (25 de setembre)
El proper dijous, 25 de setembre, a les 20,00 hores, a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Pedreguer, tindrà lloc sessió ordinària de ple, amb el següent ordre del dia:
1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior (31-07-2025).
2. Dació de compte de les Resolucions d’Alcaldia i Regidories delegades.
3. Exp. 2138/2025. Proposta de reconeixement extrajudicial de crèdits núm. 7/2025 (juliol a setembre).
4. Exp. 2155/2025. Proposta de modificació de crèdits núm. 8/2025 en la modalitat de suplement de crèdit, finançat amb càrrec al romanent líquid de tresoreria.
5. Exp 1548/2025. Compte General de l’Exercici 2024.
6. Exp. 1719/2025. Proposta de reconeixement de compatibilitat per a l’exercici d’una segona activitat a Escola de Música i Conservatori de Música de Pedreguer.
7. Exp. 1904/2025. Proposta de modificació del Reglament del Servei Municipal d’Abastiment d’Aigua Potable del terme municipal de Pedreguer.
8. Exp. 1675/2024. Proposta d’aprovació de declaració individualitzada de minimització d’impacte territorial per a vivenda de pda. Albardanera, 31 (32b), pol. 6, parc. 370.
9. Assumpte urgents.
10. Informes d’Alcaldia.
11. Precs i preguntes.
Podrà assistir públic fins a completar l'aforament, i la sessió, com és habitual, podrà seguir-se en directe a través del perfil municipal de Youtube.
A més, per a facilitar la participació ciutadana, tota persona que vulga fer una pregunta podrà fer-ho enviant un correu electrònic a alcaldia@pedreguer.es, amb els següents requisits:
- Identificació de la persona amb nom i cognoms i número de Dni/Nie.
- Exposició clara i concisa de la pregunta, que ha de ser sobre temes d'interés general i d'àmbit municipal.
- Han d'enviar-se abans de les 14 h del dia de la celebració del Ple ordinari.
- Les preguntes seran llegides i contestades una vegada finalitzada la sessió plenària.
