Més informació, més accessible
20/09/2011
Des de l’Ajuntament de Pedreguer seguim treballant per millorar les vies de comunicació amb els veïns i veïnes i amb totes aquelles persones que segueixen l’actualitat del nostre municipi.
En aquest mateix web estem incorporant noves eines i documents que permeten realitzar tràmits administratius de forma més pràctica i ràpida, poguent omplir les sol.licituds directament sobre el document i imprimir-les en el moment que es desitge.
Amb el mateix objectiu de fer més proper i accessible l’Ajuntament, podeu contactar de forma directa amb els diferents tècnics i regidors/es per a qualsevol tipus de consulta. Trobareu la informació en la secció de “Corporació”.
Cal destacar que l’apartat de Secretaria comença a incorporar informació puntual i actualitzada com els Anuncis i les Actes dels Plenaris després de 4 anys sense poder consultar-los online. Així mateix, s’ha fet públic el document que recull els béns dels regidors en un exercici de transparència i normalitat.
De forma simultània, hem estrenat un espai oficial a Facebook on els usuaris d’aquesta xarxa podran visualitzar les activitats i anuncis que es desenvolupen des de l’Ajuntament.
Aquestes són només les primeres d’una sèrie d’iniciatives que es duran a terme per tal d’apropar l’Ajuntament a tots els ciutadans i ciutadanes per fer de la xarxa una vertadera finestra de comunicació interactiva.