Comunicat sobre els fets de l'1O a Catalunya

02/10/2017

L'Ajuntament de Pedreguer vol condemnar enèrgicament l'ús desproporcionat i indiscriminat de la força per part de l'Estat sobre la ciutadania de Catalunya. Demana que els abusos policials no tornen a repetir-se i manifesta la solidaritat amb els catalans i les catalanes que ahir, 1 d'octubre, van voler expressar-se per mitjà de les urnes. La solució a la qüestió catalana només podrà ser política, pacífica i democràtica, com ho hauria estat la jornada de l'1O sense la intervenció de l'Estat.

[Subscrit per la majoria qualificada del Consistori, 10 de 13 regidors/es: GRUP MUNICIPAL CUP GRUP MUNICIPAL PSPV GRUP MUNICIPAL COMPROMÍS]

Política de privacitat: En compliment d'allò establert en la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de Desembre, de Protecció de Dades de caràcter Personal l'informem que les seues dades personals, recollides a través del formulari, es guardaran en un fitxer propietat de l'Ajuntament de Pedreguer i únicament serviran per a fer-li arribar l'actualitat municipal.

Registra't al nostre NEWSLETTER i rebràs les últimes notícies del municipi al teu correu electrònic.

Podràs donar-te de baixa en qualsevol moment.